Mittwoch, 26. April 2017

DIY Mason Jar Schuttelkarte.

Hallo Ihr Lieben,
etwas länger her habe ich diese Grußkarte HIER schon mal geposted.

Hi everyone.
A while ago I've already writen about this Mason Jar shaped shaker card HERE.


Ich hatte eigentlich vor, kurz danach ein Videotutorium dazu hochzuladen.
Aber dann bin ich nicht dazu gekommen. das Video zu bearbeiten und das Video ist dann in Vergessenheit geraten.
Nun neulich beim Stöbern durch meine Festplatte habe ich es wieder gesehen.
Also habe ich es ganz schnell bearbeitet und dann auf meinem Youtubekanal hochgeladen.
Ich wünsche Euch viel Spaß beim Anschauen und beim Nachbasteln.
Vielen Dank für's Voebeischauen.

Actually I intended to upload a video tutorial for this card shortly after then.But I couldn't find a time to edit it and then I forgot about this video.
Currently while I look through my hard disk, I found this video again and I've  realized that I forgot to upload it. So I quickly edited it and you can now watch it hier. 
I hope you like it and happy crafting.
Thank you so much for visiting my blog.

Love
Tanti.



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti